Egyéb

Condiții de plată și transport

 3.      Modalități de plată disponibile (Cum plătesc?)

Plata produselor comandate prin interemediul website-ului www.helyenvalo.ro se poate efectua în următoarele moduri:

  • plata în numerar la livrare, în momentul primirii produsului, prin achitarea acestuia către reprezentanții HELYÉNVALÓ – pe baza bonului fiscal aferent comenzii sau chitanței aferente contravalorii facturii emise (disponibil pentru persoane fizice și juridice);
  • plata prin transfer bancar sau cu card bancar în contul BRD;

4.      Modalități de livrare a produselor (Cum cumpăr?)

HELYÉNVALÓ iși rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților (e-mail sau telefon).

  • Livrarea produselor se face doar în municipiile Cluj-Napoca (inclusiv Făgetul Clujului) și Gherla și doar în comunele Florești, Baciu, Apahida, Chinteni și Feleacu de către reprezentanții HELYÉNVALÓ.
  • Livrăm numai produse lactate și produse din carne preambalate. Produsele neambalate se găsesc în magazinul Helyénvaló din Odorheiu Secuiesc.
  • Pachetele comandate sunt livrate cu autoutilitara proprie frigorifică în Odorheiu Secuiesc și la o distanță de 30 km de Odorheiu Secuiesc. Acestea pot include produse lactate și produse din carne preambalate, legume proaspete, fructe și orice alte produse care pot fi găsite în magazinul Helyénvaló din Odorheiu Secuiesc.
  • Nu ne angajăm să trimitem alimente perisabile (lapte, produse din carne, legume proaspete, fructe) la distanțe mai mari de 30 de km Odorheiu Secuiesc, deoarece nu putem garanta continuitatea lanțului frigorific. Minimă a unei comenzi este de 50 de lei.
  • Pachetele sunt livrate de un serviciu de curierat și clientul trebuie să plătească taxa de serviciu de curierat.
  • Ce nu se poate comanda este disponibil în magazin!

Livrările au loc în fiecare miercuri, în intervalul 12:00 – 18:00.

La produsele a căror cantitate este exprimată în kg, pot să apară ușoare diferențe între comanda transmisă și livrarea efectivă.

Lista produselor de pe website-ul www.helyenvalo.ro se actualizează în fiecare marți. Comenzile se primesc până luni, orele 17

Pașii efectuării unei comenzi pentru pregătirea livrării:

  • Alegerea produselor

În pagina “Webshop” (hyperlink) navigați prin magazinul virtual. Odată ce ați găsit un produs pe care doriți să îl comandați, îl puteți selecta pentru vizualizarea detaliilor (imagini, descriere, producător, soi, termen de valabilitate, sezonalitate, unitate de măsură). În acest pas aveți posibilitatea de a-l adăuga în coș și de a selecta inclusiv cantitatea dorită din fiecare produs în parte, înlocuind cifra 1 cu numărul dorit de kg / bucăți / legături. HELYÉNVALÓ este în prezent plătitoare de TVA, iar prețurile includ costurile de livrare.

  • Vezi coșul – cutia Helyénvaló

Pe măsură ce se adaugă noi produse în coș puteți vizualiza în timp real lista cu produsele adăugate și costul total al comenzii. În această etapă puteți renunța la cantități și produse sau puteți adăuga cantități și produse, iar pentru actualizarea coșului apăsați de fiecare dată butonul “actualizare coș”. Valoarea minimă a unei comenzi este de 100 de lei, costul livrării nu inclus în această sumă.

  • Lansarea comenzii

Pentru a comanda produsele alese apăsați butonul “Pénztár”. Procesul de plasare a comenzii se desfășoară în întregime în această etapă, prin completarea unui formular simplu ce se întinde pe o singură pagină. Va trebui să introduceți: numele și prenumele, adresa de livrare (stradă și localitate), telefon și adresa de e-mail.

În cazul în care doriți să vă creați un cont pe www.helyenvalo.ro aveți posibilitatea de a bifa opțiunea “creează-ți cont” imediat după plasarea comenzii. Crearea unui cont vă oferă avantajul de a vizualiza istoricul comenzilor și de a nu mai rescrie datele din formularul standard de fiecare dată când comandați produse HELYÉNVALÓ. Este suficient să introduceți numele de utilizator cu parola și formularul se încarcă singur.

Dacă doriți asistență tehnică din partea echipei noastre vă rugăm să ne trimiteți un scurt e-mail la adresa helyitermek@civitas.roprin care să ne transmiteți un număr de telefon și noi revenim în cel mai scurt timp posibil.

  • Confirmarea comenzii

Un e-mail de confirmare este trimis imediat după vizualizarea comenzii de către echipa HELYÉNVALÓ.

5.      Promoții și concursuri

HELYÉNVALÓ stabilește regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul website-ului www.helyenvalo.ro. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respectă întocmai regulile afișate pe website. De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către participanți în perioada de timp specificată în regulament (în care promoția este validă) și doar în limita stocului disponibil.

Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nicio notificare prealabilă.

6.      Termenul de valabilitate al produselor

Termenul de valabilitate și condițiile de păstrare ale produselor sunt înscrise pe ambalaj. Toate produsele ambalate, comercializate pe website-ul www.helyenvalo.ro, beneficiază de condiții de valabilitate conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producatorului.

HELYÉNVALÓ nu este responsabilă de deterioararea produselor în cazul în care acestea nu au fost păstrate în condițiile recomandate.

Orice nemulțumire trebuie semnalată în momentul recepției mărfii la adresa de e-mail helyitermek@civitas.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

 7.      Politica de retur

Clientul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:

7.1 Produse care nu sunt conform cu specificațiile de pe website. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta HELYÉNVALÓ, clientulpoate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către HELYÉNVALÓ.

 7.2 Produse care au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către HELYÉNVALÓ.

7.3 Renunțarea la cumpărare. În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu toate aspectele menționate în prezentul document.

1. Condiții de transport:

Livrăm produsele lactate și produsele din carne numai preambalate.  Puteți cumpăra produsele neambalate în magazinul nostru.
Livrăm comenzile în Odorheiu Secuiesc și aria de 30 km de Odorheiu Secuiesc cu propria masină frigorifică. Acestea comenzi pot include lapte ambalat, produse din carne, legume proaspete, fructe și orice alte produse care pot fi găsite în magazinul nostru. Pentru comenzi de peste 100 lei, livrarea este gratuită.
În afară de raza de 30 km de Odorheiu Secuiesc, nu ne angajăm să trimitem alimente perisabile (lapte, produse din carne, legume proaspete, fructe), deoarece nu putem garanta continuitatea lanțului rece. Aceste pachete sunt livrate de un serviciu de curierat. Peste 250 de lei, livrarea este gratuită, iar sub 250 lei livrarea se plătește de către beneficiar.
Ceea ce nu se poate comanda pe web, se poate cumpăra din magazinul Helyenvalo.

 2.      Modalități de plată disponibile (Cum plătesc?)

Plata produselor comandate prin interemediul website-ului www.helyenvalo.ro se poate efectua în următoarele moduri:

  • plata în numerar la livrare, în momentul primirii produsului, prin achitarea acestuia către reprezentanții HELYÉNVALÓ – pe baza bonului fiscal aferent comenzii sau chitanței aferente contravalorii facturii emise (disponibil pentru persoane fizice și juridice);
  • plata prin transfer bancar sau cu card bancar în contul BRD;

3.      Modalități de livrare a produselor (Cum cumpăr?)

HELYÉNVALÓ iși rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților (e-mail sau telefon).

  • Livrarea produselor se face doar în municipiile Cluj-Napoca (inclusiv Făgetul Clujului) și Gherla și doar în comunele Florești, Baciu, Apahida, Chinteni și Feleacu de către reprezentanții HELYÉNVALÓ.
  • Livrăm numai produse lactate și produse din carne preambalate. Produsele neambalate se găsesc în magazinul Helyénvaló din Odorheiu Secuiesc.
  • Pachetele comandate sunt livrate cu autoutilitara proprie frigorifică în Odorheiu Secuiesc și la o distanță de 30 km de Odorheiu Secuiesc. Acestea pot include produse lactate și produse din carne preambalate, legume proaspete, fructe și orice alte produse care pot fi găsite în magazinul Helyénvaló din Odorheiu Secuiesc. Pentru comenzi de peste 100 lei, livrarea este gratuită.
  • Nu ne angajăm să trimitem alimente perisabile (lapte, produse din carne, legume proaspete, fructe) la distanțe mai mari de 30 de km Odorheiu Secuiesc, deoarece nu putem garanta continuitatea lanțului frigorific.
  • Pachetele sunt livrate de un serviciu de curierat. Peste 250 de lei, livrarea este gratuită, iar clientul trebuie să plătească taxa de serviciu de curierat.
  • Ce nu se poate comanda este disponibil în magazin!

Livrările au loc în fiecare miercuri, în intervalul 12:00 – 18:00.

La produsele a căror cantitate este exprimată în kg, pot să apară ușoare diferențe între comanda transmisă și livrarea efectivă.

Lista produselor de pe website-ul www.helyenvalo.ro se actualizează în fiecare marți. Comenzile se primesc până luni, orele 17

Costul livrării se regăsește în valoarea minimă a comenzii (100 de lei), astfel încât nu există costuri suplimentare de livrare.

Pașii efectuării unei comenzi pentru pregătirea livrării:

  • Alegerea produselor

În pagina “Webshop” (hyperlink) navigați prin magazinul virtual. Odată ce ați găsit un produs pe care doriți să îl comandați, îl puteți selecta pentru vizualizarea detaliilor (imagini, descriere, producător, soi, termen de valabilitate, sezonalitate, unitate de măsură). În acest pas aveți posibilitatea de a-l adăuga în coș și de a selecta inclusiv cantitatea dorită din fiecare produs în parte, înlocuind cifra 1 cu numărul dorit de kg / bucăți / legături. HELYÉNVALÓ este în prezent plătitoare de TVA, iar prețurile includ costurile de livrare.

  • Vezi coșul – cutia Helyénvaló

Pe măsură ce se adaugă noi produse în coș puteți vizualiza în timp real lista cu produsele adăugate și costul total al comenzii. În această etapă puteți renunța la cantități și produse sau puteți adăuga cantități și produse, iar pentru actualizarea coșului apăsați de fiecare dată butonul “actualizare coș”. Valoarea minimă a unei comenzi este de 100 de lei, costul livrării fiind inclus în această sumă.

  • Lansarea comenzii

Pentru a comanda produsele alese apăsați butonul “Pénztár”. Procesul de plasare a comenzii se desfășoară în întregime în această etapă, prin completarea unui formular simplu ce se întinde pe o singură pagină. Va trebui să introduceți: numele și prenumele, adresa de livrare (stradă și localitate), telefon și adresa de e-mail.

În cazul în care doriți să vă creați un cont pe www.helyenvalo.ro aveți posibilitatea de a bifa opțiunea “creează-ți cont” imediat după plasarea comenzii. Crearea unui cont vă oferă avantajul de a vizualiza istoricul comenzilor și de a nu mai rescrie datele din formularul standard de fiecare dată când comandați produse HELYÉNVALÓ. Este suficient să introduceți numele de utilizator cu parola și formularul se încarcă singur.

Dacă doriți asistență tehnică din partea echipei noastre vă rugăm să ne trimiteți un scurt e-mail la adresa helyitermek@civitas.roprin care să ne transmiteți un număr de telefon și noi revenim în cel mai scurt timp posibil.

  • Confirmarea comenzii

Un e-mail de confirmare este trimis imediat după vizualizarea comenzii de către echipa HELYÉNVALÓ.

5.      Promoții și concursuri

HELYÉNVALÓ stabilește regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul website-ului www.helyenvalo.ro. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respectă întocmai regulile afișate pe website. De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către participanți în perioada de timp specificată în regulament (în care promoția este validă) și doar în limita stocului disponibil.

Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nicio notificare prealabilă.

6.      Termenul de valabilitate al produselor

Termenul de valabilitate și condițiile de păstrare ale produselor sunt înscrise pe ambalaj. Toate produsele ambalate, comercializate pe website-ul www.helyenvalo.ro, beneficiază de condiții de valabilitate conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producatorului.

HELYÉNVALÓ nu este responsabilă de deterioararea produselor în cazul în care acestea nu au fost păstrate în condițiile recomandate.

Orice nemulțumire trebuie semnalată în momentul recepției mărfii la adresa de e-mail helyitermek@civitas.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

 7.      Politica de retur

Clientul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:

7.1 Produse care nu sunt conform cu specificațiile de pe website. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta HELYÉNVALÓ, clientulpoate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către HELYÉNVALÓ.

 7.2 Produse care au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către HELYÉNVALÓ.

7.3 Renunțarea la cumpărare. În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu toate aspectele menționate în prezentul document.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.